torsdag 14 maj 2009

AMDA design

Ja det började med att Retro elephant utmanade oss andra sybloggare att visa hur vi som bloggar ser ut...så här är jag personen bakom AMDA design =)
Om det är så att någon som läser min blogg känner igen mig på stan så får ni gärna säga hej skulle gärna vilja veta vilka det är som läser min blogg.
Passar på att be om ursäkt för att jag är så dålig på att kommentera till alla de bloggar jag läser...men jag använder mig av google reader vilket gör att jag ser så fort någon av alla de 110 bloggarna jag läser blir uppdaterade, och då blir det liksom inte att man klickar in på själva bloggen och kommenterar. 
Lovar att jag ska bli bättre på det för jag vet ju själv hur glad man blir när någon kommenterat det man bloggat om.


4 kommentarer:

Anonym sa...

kul att se hur du ser ut =) jag följer din blog och kikar in vid varje nytt inlägg. tyvärr hinner jag inte kommentera så ofta, följer närmare 130 bloggar nu =)

Kaja sa...

Heej! *vinkar som en galning*

Skaparmani sa...

Hej, jag har bild på mig i min blogg. Välkommen in!

Babushkadockan sa...

Vad roligt att få ett ansikte till bloggen!