torsdag 16 april 2009

flodhästklänning/tunika


Är ju inte fullt med inlägg här i bloggen precis. Har faktiskt packat upp symaskinerna och sytt en klänning/tunika till lilla A.

Ibland är det verkligen super härligt att sy till mina barn för när det blir precis som man vill och tom den lilla damen som är strax över året blir super stolt över sitt nya plagg och håller upp det mot sin lilla mage och skiner upp i hela ansiktet..då vet man varför man sitter framför maskinerna och skapar sent på nätterna.
Den här klänningen/tunikan är ett sånt plagg som känns så där bra i själen och ger mig ännu mer sylust nu när det varit ont om den på ett tag.


Snart är det 1års kalas för bloggen funderar på att ha en liten tävling då och ha det som start för beställningarna igen..men jag har inte riktigt bestämt mig än..nä nu ska jag ut och njuta av de sista solstrålarna för dagen

3 kommentarer:

F . A . E - Mjuka kläder för goa barn sa...

Vilken fin modell. Vad fint det blev med gult till de röda flodisarna.

carina sa...

vad söt klänning , skönt att du fått tillbaka sylusten oxå

Madelene sa...

Här har jag aldrig varit! :0) Mycket fint! Lägger till dig i min blogglista!