fredag 30 januari 2009

Nu till lite färdiga saker

Fick en beställning från en vän som älskar SAAB...vilket jag inte alls förstår då jag gillar tyska bilar...men jag har iaf broderat 2st mössor med en röd gripen och silvriga tribaler.


Sen så hade jag en vinnare på tradera som vann en dopfilt. Hoppas hon blir nöjd med filten för den går iväg med posten idag.

Sen så har jag ju faktiskt gjort ett litet byte för ett tag sen men då vi insjuknade här hemma har jag inte hunnit med att blogga om det.
Det var Strömming som behövde en bit brunt John Blund tyg vilket jag hade här hemma. Jag skickade det och en haklapp till henne och hennes lilla I ...och av henne fick jag en bit blommig manchester som ska bli en klänning till lilla A.

3 kommentarer:

Skaparmani sa...

Jag håller med dig om att tyska bilar är bättre....Porsche är min favorit!!

Linda sa...

vilken mysig blogg =)

Madelene sa...

SNYGG! Saabmössan alltså! ;0)Gripen kommer att innefatta mitt bilprojekt med :0)