onsdag 14 januari 2009

Inga tygprover än


Ja dessa tygprover verkar dröja. Ännu har inga prover dykt upp och tyvärr har hela familjen blivit magsjuka så inte kan jag ta mig dit för att hämta några prover heller.
MEN det kommer bli en resa till A&H men den kommer nog bli framflyttad till början av februari då alla måste hnna med att kolla igenom vad de vill ha och så innan.

Så fort jag har fått tygproverna eller jag har tillfrisknat så jag kan hämta hem dom så kommer jag blogga om all info som kommer behövas ifall man vill beställa velour. Då kommer det även finnas bilder på tygproverna här i bloggen.

8 kommentarer:

Anonym sa...

Krya på dig o försök att andas! Mvh Mirjam C.

HugOlle sa...

Stackars er. Magsjuka. Krya på er! O du...vi kan vänta (lite ;-))

lilla hjärtat sa...

Krya på er! Hoppas jag hinner vara med att beställa denna gång. Snart är det BB dax men jag skulle ju gärna vilja hinna med en liten beställning ; )

Strömming sa...

Haklappen används flitigt här, den är suverän!

Krya på er allihopa!Har också haft magsjukan så lider med er!

Anonym sa...

Hej
Jag hittade just till din fina blogg. Får vem som helst vara med och beställa tyg, eller är det bara för de som du känner?
Jag har tidigare köpt tyg av "HugOlle" genom Sysidan, så hon kan säkert intyga att jag inte är någon skummis :)

AMDAdesign sa...

Ja då alla som vill kommer få köpa velour. =)

Lilla Gryn sa...

Åh, vad drygt med magsjuka. Era stackare.Krya på er.
Jag vill hemskt gärna vara med ock beställa tyg om det är ok. Jag hoppas på att ha lite mer pengar i början på feb. än vad jag har just nu...*hoppas, hoppas*

Anonym sa...

Hej tjejen!
Näää fy så himla onödigt med magsjuka. :(
Vi har knappt hämtat oss från flunsan hela familjen. *puh*
Vill gärna vara "med" på din shoppingrunda även denna gång. Droppar jag ett mail?