torsdag 29 januari 2009

Andersson & Hjalmarsson

Ja nu är det dags att åka till Andersson & Hjalmarsson igen.
Alla som vill är så klart välkomna med sina beställningar...har varit och hämtat de nya tygproverna ...tyvärr inga jätte bra bilder men jag hoppas ni får en uppfattning av dom ändå.

Endel av tygerna är slut för tillfället så de har jag dragit ett streck över, ett av tygerna som finns har jag inget tygprov på det är en vit velour med grå stjärnor.

Då det är en del jobb med att packa och att hålla reda på allt så kommer jag ta en liten avgift på 20:-/paket denna gången...hoppas det är ok med er.
Priser:
Enfärgad och randig velour 145:-/m
Prickig/hjärtan eller stjärnor 210:-/m





Har gjort en beställnings blankett som ni som är intresserade får fylla i så maila till mig så skickar jag den till er.
SENAST den 20 Februari på amdadesign@gmail.com


4 kommentarer:

LottaM sa...

Jag är djupt imponerad av att du tar dig denna tid! Jag hoppas att min plånbok kan tillåta mig att vara med på ett hörn. jag älskar kalikå velouren.

***Lotta***

LERA sa...

Du vet inte om det gulsvart randiga finns kvar? Såg det när du handlade i höstas och hade hoppats på en bit nu...

Heimlaga sa...

Vad är det för pris på eko-velouren? Gissar att den är dyrare

Anonym sa...

Hejsan
Tänkte prova på deras velour, har aldrig använt den förut. Vill hemskt gärna att du mailar mig best. formuläret.
collings.anna@gmail.com

Tack för hjälpen

MVH Anna