torsdag 3 juli 2008

mössa och lite till

Då alla trodde att lilla A var en pojke när vi var på stan för att hon hade en sån här mössa fast i blått, fick jag ju sy en i rosa till henne :)
Här visar hon upp mössan på de 2 olika sätten man kan ha den, antingen som knutmössa eller som "tomte" mössa som mellan C säger.

Blev att jag sydde en dreggelscarf med då det tydligen inte finns någon stopp knapp på hennes dregelkran :D Gjorde den vändbar så den kan bäras ihop med hennes dödskalle mössa med.




Hade en beställning på en babyfilt med ju som jag gjorde samtidigt som mössan o dregglisen.
Hoppas den lille Oliver blir nöjd med sin filt.

3 kommentarer:

GOBLIgobli sa...

En supersöt mössa blev det! :-)
Jag gillar också camo, har dock märkt att det inte verkar lika poppis hos alla. Var köpte du det där rosa? Är det bomull?

Anonym sa...

HEJ
SÅÅ SUPERSÖT TJEJ VAD GLAD HON SER UT.
UNDRA PÅ DET I DENNA SÖTA MÖSSA.

Anonym sa...

Var ju bara tvungen att köap det, det är ju inte varje dag man snubblar över kakmonster tyg. Är nog lite av ett kakmonster jag med. =)