lördag 14 juni 2008

Lite allt möjligt

Har inte skrivit på ett tag nu...fast det betyder inte att jag inte gjort nått. Har sytt och broderat lite saker. Har bara inte orkat uppdatera sen var ju batterierna slut i kameran så de var tvugna o laddas, sen var det ju skolavslutning o studenten och sånt. Känns som det varit massor nu de senaste 2 veckorna.
Veckan som kommer ska jag iaf få lite gjort sen ska jag ju till Hjamarsson & Andersson igen på tisdag o handla mer velour :D Ska köpa lite gul/svart till lilla A för jag har lovat henne en kallikå spindel i de färgerna, hon bara älskar gult o svart.
Sen blir det ju midsommar med allt vad det innebär. Vi ska faktiskt fira midsommar hemma hos oss för första gången. Så alla släktingarna kommer hem till oss på landet, ska bli riktigt roligt.
Ska ladda upp bilder på lite linnen o sånt jag sytt i morron när batterierna är laddade.
Nu ska jag mumsa på chips och rota i den "lilla" godis skålen som står på bordet :)

Inga kommentarer: